Viime viikko oli älyttömän kiireinen töissä ja ajattelin tahdin helpottavan nyt, kun lapsillakin loma alkoi...noh tällä viikolla mulla ei olekaan kuin kaksi hoitsikkaa, joista pienempi on mulla varahoidossa. Hän on juuri täyttänyt 1v. ja kaksi ensimmäistä päivää oli todella itkuinen, joten ei tarvinnut kuvitellakaan mitään muuta tekevänsä kuin sylissä kannella. Tänään onneksi alkaa jo sujumaan paremmin :)

Koruja oon iltaisin fimosta vääntänyt, pikkuhiljaa alan olla tuotoksiini jo tyytyväisempi kuin ensimmäisiin versioihin :) Täytyy tunnustaa, että mulla on ATC-vaihto käynnissä, mutta inspis on nyt hukassa sekä korttien että atcien suhteen, mutta teen kyllä lupaamani =)

Poikiakin on ikävä. Lauantaina lähtivät mummin ja ukin kanssa mökille ja siellä ovat edelleen. Aamulla soittelin, että tänään on tultava kotiin, mutta kovasti olivat sitä vastaan, mutta kaipa mulla vielä sen verran on sanomista että tulevat kotiin =) Eilen sain myös ilmoituksen, että mun ulkokalusteet on vihdoin saapuneet, joten nekin saan varmaan tänään! Pitää vaan käsitellä terassi ennen niiden kasaamista!

Odottelin kovasti ison leimakuvavaihdon kuorta saapuvaksi tänään, mutta ei tullut vielä =( Sen sijaan sain arvontavoittoni ja se oli aivan mahtava! Niin paljon enemmän kuin ikinä olisin uskonut!!! Kamera on laturissa, mutta kuvan lisään myöhemmin =)