Aarrevaihdon parini vihjasi blogissani, että paketin pitäisi tulla pikapuolin. No ajattelin, että kyllä se perjantaina tulee. Kun mun "palvelija" toi postin niin siellä ei ollutkaan merkkiäkään aarrevaihdon paketista. Ajattelin, että ehkä se tulee maanantaina.

Kun mies sitten tuli kotiin niin oli tyypilliseen tapaansa tarkastanut ollaanko otettu jo posti ja laatikossa oli ollut mulle pakettikortti! Jesh!!! Tiedä liekö "palvelijalta" jäänyt huomaamatta lappu vai oisko menny vahingossa naapurin laatikkoon. No mutta loppu hyvin, kaikki hyvin ja sain pakettini...

Tässä vaiheessa jo tiesin, että Tiina oli minun aarrevaihdon ystävä.
Kun aukaisin paketin niin ympärillä olevat kuuli huokauksen toisensa perään. Sieltä löytyi kaikkea kivaa!
Kaksi lehteä ja ihana syksyinen kortti
1862837.jpg
Naminami suklaata (heti piti avata) ja tollaista ohkaista kuminauhaa tai mikä lie oikea nimitys.
1862839.jpg
Sitten päästiin niihin erityisen voimakkaita huokauksia aiheuttaneisiin juttuihin...
Katsokaas miten ihastuttava Revontuli-huivi! (joka muuten tuoksuikin ihanalta!) Oon aina ihastellut noita ja miettinyt, että ehkä minäkin vielä joskus osaan...mutta siihen menee aikaa ennen kuin uskallan edes aloittaa moisen ihanuuden tekemistä =)1862842.jpg
 
Ja sitten lankoja joita olen himoinnut, kaksi kerää mielettömän ihanaa sammalen väristä rose mohairia
sekä yksi kerä (kirjava pinkki) seiskaveikan polkka-lankaa. En tiiä miten maltan jatkaa villasukkani Stepistä loppuun ennen kuin koitan tuota Rose Mohairia...on niin herkullisia lankoja, että! *iso huokaus*
1862853.jpg
Eikä tässä vielä kaikki, ehei! Sain myös ihastuttavan Magnolian leimasimen sekä kaksi kaunista silmukkamerkkiä.
1862862.jpg

Kaikki nämä oli ihania ja minulle uusia juttuja, no okei...tunnustan, että tuota suklaata olen ennenkin syönyt, mutta oikeasti...Nämä oli tosi fantastisia juttuja!!! Suurkiitokset ja halaukset sinulle Tiina!