Nappasin starchildilta tällaisen.

Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne. Huom ! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.


(Suluissa omia kommentteja.)



1. Mikä on nimeni?

-  Paavo (okeii)


2. Missä asun?

- Naapurissa   (hmmm...kukakohan naapureista toi oraakkeli on)


3. Mikä olen?

- Olet se joka antaa kaikille! (WTF)


4. Millainen olen?

- Tavallinen sukankukuttaja. Tylsämielinen sohvallapiereskelijä. Mitäänsanomaton taustaesine. (justjust...kiva)

5. Kuka olen?
- Katso ensin peiliin ja jos ei näytä tutulta soita äidillesi, ehkä hän tietää!? (ei huonompi idis ollenkaa!)


6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni?

- Himokkuus   (vaikutanpa mä tosi mielenkiintoiselle...)

 


7. Mikä on ollut turhinta elämässäni?

-  Reippaus  (noniii...turha olla sit reipas)


8. Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia?

- Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.  (tuleekohan tää samavastaus kaikille?)

9. Miltä näytän?

Nektarilta. (öö..paksuhko, sakea, terveellisen aromikas?...)


10. Miltä tunnun?

Pippuripihviltä (aivan aivan...)


11. Miltä maistun?

- Kakalta, kunnes teet asialle jotain. (himo paljastuksia kyl tulee nyt :S  )


12. Miltä tuoksun?

Sairaalan käytävältä (voi miten herttaisesti ilmaistu..äää...)


13. Missä minun kuuluisi olla?

- Pohjois-Karjalassa  (no ohhoh)


14. Mikä minun kuuluisi olla?

-  Vatsatauti  (joo-o..no ei ihmekään onhan minussa sekoitus pippuripihviä ja nektaria, maistun kakalta ja haju on kuin sairaalan käytävällä!)

15. Mistä minut löytää?

-Hakaniemen pitkältä sillalta, katso vain veteen. (voi olla...)


16. Minkä ikäinen olen?

- Noihin kysymyksiin saa koko ajan vastailla, mutta veikkaampa 9-13 väliltä! *Arvailee* (toi meni kyl pikkase huti)


17. Mikä on sukupuoleni?

- Heppuhan se.  (kai se on sit oltava)

 

18. Monta henkeä tähän pitää haastaa?

- Kolme. Se taitaa oikeastaan olla se yleisin lukumäärä tässä tilanteessa. (teen näin)

Haastan mukaan hmmm...kolme ekaa jotka tän lukee eli SINUT on haastettu!