...ja suvi suloinen... Nyt on lapset päästetty kesälaitumelle ja todistukset saatu.

Esikoinen sai REILU KAVERI-stipendin :) ja keskimmäinen sai muuten ykkösellä luokan parhaiten käyttäytyvän oppilaan - stipendin ja nyt on petrannut sen verran sillä saralla, ettei vahingossakaan enää sais...ja kuopuksesta tulee ekaluokkalainen.

Katsokaas mitä minä olen saanut tällä viikolla, ruusut ja muki hoitolapsilta, tätä Mymmeliä mulla ei vielä ollutkaan <3

1602919.jpg

Mymmeli_muki.jpg

Illalla oli mahtava usva monen rankan sadekuuron ja kahden ukkosen jälkeen.

1602947.jpg

Mutta ennen sitä sai ihailla sateenkaarta tai kaaria, en koskaan aikaisemmin ennen kuin  tänne muutettiin ollut nähnyt kahta päällekkäistä sateenkaarta!

1602948.jpg

Sain myös ensimmäiset Fimoni tällä viikolla ja yritin tehdä koruja. No kai näit käyttää voi, olis nää voinu huonompiakin olla.

1602955.jpg

Mun pitäs opetella tekee nyt kuviollisia helmiä ja noita rinkuloita. Mut...olisko kellään vinkkejä mulle? Miten niitä tehdään, onko suomenkielisiä ohjeita missään? Olisin tosi kiitollinen neuvoista!