La ja su meni siskontytön kanssa skräppäillessä. Kumpikin oli ekakertalaisia tämän suhteen, mutta tavoitteena olis saada tehtyä mun vanhemmille albumi 45v. hääpäiväksi. Tässä vähän siitä mitä saatiin tehtyä. Kukallinen paperi Paperellasta.

1465014.jpg

Käytin mustia sisäsivuja, sillä suurin osa valokuvista on mustavalkoisia, poikkeuksena tämä vanhempieni sormuksista ottamani kuva...saa nähdä joko äiti on hoksannut mitä teen, ei se ainakaan ihmetellyt kun sanoin haluavani kuvata niiden sormukset äidin hunnun päällä =D Tosin ei se kyllä enää varmaan jaksa ihmetellä mun päähänpistojani...

1465025.jpgMuita kuvia en esittele ilman lupaa...mulla on nyt suuuuuri kasa täällä vanhoja valokuvia, osa liki sadan vuoden takaa. Arvatkaas vaan olisiko ne kauniita ja just passeleita ATC-kortteihin, kopioituna tietenkin tosin...mutta ehkä mä en halua, että mun isoisoisä komeilee kortissa =)

Sain tässä myös kuulla, että parisen viikkoa enää niin yks mun hoitolapsista muuttaa pois. Nyt olenkin etsinyt kaikenlaisia kuvia täällä hoidossa olo ajoilta ja teen hänellekin muistoksi kirjasen ja kaksi kirjasta olisi ensi kuun aikaan saatava valmiiksi, kun sitten multa lähtee kaksi lasta lisää pois :( Niin se aika kuluu ja "lapset lentää pesästä"...

Mut nyt mä lähden potemaan tunne sohvan nurkkaan...kurkku on hemmetin kipeä ja paleltaa, petollisia nämä kevätpäivät vissiin!