Nappasin Muumi-meemin mukaani myös kotkotin-blogista


Muumipeikko
[x] Sanon paljon kaksimielisesti ajateltavia asioita
[ ] Pidän seikkailuista
[x] Minulla on todella kiltti äiti
[x] Olen itsekin kiltti
[  ] Nukun paljon talvella
[ ] Ystäväni joutuu jättämään minut usein lähtiessään itse matkoille
[x] ...se masentaa/masentaisi minua
[x] Laitan toisten tarpeet omieni edelle
[x] Olen mustasukkainen

6/9

Muumimamma
[x] Annan aina periksi
[x] Olen hyvin huolehtivainen
[x] Kaikki ovat omalla tavallaan kauniita ja ihania ihmisiä
[x] Olen ymmärtäväinen

[x] En suutu miltei koskaan
[  ] Olen hyvä laittamaan ruokaa
[x] En tahdo pahoittaa kenenkään mieltä
[ ] "Järjestettäisiinkö juhlat? Tehtäisiin hyvää ruokaa ja kutsuttaisiin kaikki ystävät!"
[x] Olen aina valmis kuuntelemaan toisten murheita

7/9

Nipsu
[ x] Olen materialisti
[ ] Olen hyvin ahne
[x] Hyvä ruoka on heikkouteni
[ ] Olen pelokas
[x] Olen mukavuudenhaluinen
[ ] Olen aamu-uninen

[ ] Hotkin syödessäni
[ ] Olen pitkä
[ ] Inhoan kylmää


3/9

Pikku Myy
[ ] Olen pieni
[ ] ...mutta pirun pippurinen!
[ ] Puren
[x] Pidän puoliani
[ ] En pelkää mitään tai ketään
[ ] Olen aggressiivinen
[x] ...mutta kuitenkin ihan mukava
[x] Olen tomera
[x] ...en kuitenkaan johtaja-tyyppiä


4/9

Niisku
[ ] Olen älykäs
[x] Saan hulluja ideoita
[x] Saatan vaikuttaa etäiseltä tai viileältä

[ ] Olen enemmän looginen, kuin tunteellinen
[ ] Voin tehdä 20 tuntia työtä putkeen täysin tyytyväisenä
[ ] Työ/koulu on minulle tärkeää
[ ] Nolostun, jos joudun romanttiseen/tunteelliseen tilanteeseen
[ ] Haluaisin olla/olen keksijä
[ ] Työnteko on hauskaa!

2/9

Muumipappa
[ ] Olen arvovaltainen
[x] Olen rapakunnossa
[x ] Kerron mielelläni tarinoita muille
[x ] Olen laiska
[ ] Menen sekaisin, jos näen/näkisin itsessäni vanhuudenmerkkejä
[ x] Tahtoisin olla ikuisesti nuori ja vetreä
[ ] Menetän hermoni nopeasti
[ ] Olen heinänuhan uhri
[x] Kaikesta huolimatta olen jalomielinen

5/9

Mörkö

[x] Viihdyn yksinäni
[ ] ...tai ainakin olen usein yksinäni

[ ] Olen katkera
[x] Olen melankolinen
[x] Näytän kärsivältä ja/tai surulliselta

[ ] Jotkut saattavat pelätä minua
[ ] Minulle on sanottu, että jäädytän kaiken, mihin kosken
[ ] Pelastaisin metsästä liekkien keskeltä tytön, joka pitäisi minua rumana, ällöttävänä, kamalana hirviönä
[ ] Jotkut ajattelevat minut sympaattisena, toiset taas inhottavana ja ilkeänä

3/9

Haisuli
[ ] Olen varsinainen kiusankappale
[ ] En piittaa seurauksista
[ ] ...useimmiten niitä ei ole
[ ] Olen varsinainen ruivelo
[ ] Ihmiset ajattelevat minut ilkeänä
[x] ...mutta en sitä oikeasti ole
[x] Härnääminen on hauskaa
[ ] Jos sisareni kaatuu ansakuoppaan, kaikki tietävät heti, kuka sen ansakuopan on virittänyt: minä
[ ] Minulla ei oikein ole ystäviä

2/9

Nuuskamuikkunen
[x] Olen syvällinen
[x] Pidän ihmisten seurasta
[x] ...mutta vastapainoksi tarvitsen yhtä paljon yksinäisyyttä
[ ] Jaksan kävellä hurjan pitkiä matkoja
[x] ...vapaaehtoisesti
[x] Otan yleensä huomioon myös toiset

[x] Olen itsepäinen
[x] Olen filosofinen
[ ] Nautin ulkoilusta ja telttailusta


7/9

Hemuli
[x] Olen kohtelias
[x] Olen luonnonlapsi
[x] Olen taipuvainen liioitteluun

[  ] Keräilen kasveja tai postimerkkejä
[x] Kiinnostuksenkohteeni vaihtelevat tiuhaan
[x] Myönnän yleensä erehdykseni
[ ] Olen kirjaviisas

[  ] Pukeudun usein violettiin
[x] Olen ystävällinen

6/9

Surku
[ ] Olen surumielinen
[ ] Olen pessimistinen

[ ] Pidän erittäin paljon susista
[ ] Tahtoisin olla joku toinen
[ ] Vaatteissani/laukuissani tms. on hakaneuloja
[ ] Salailen toisilta jotakin piirrettäni tms. (esim. seksuaalinen suuntautuminen, fetissit, ihailemani henkilö)
[ ] Olen ollut erittäin vaarallisessa tilanteessa
[ ] ...en hätääntynyt/hätääntyisi, en pelkää kuolemaa
[ ] Olen pieni enkä lainkaan voimakas

 0/9

Noita
[ ] Halveksin jotakin tiettyä lajia/rotua/tyyliä
[ ] ...enkä tahdo olla missään tekemisissä sen lajin/rodun/tyylin edustajien kanssa, enkä tahdo että kukaan sukulaisenikaan on
[x] Liiallinen kiltteys ällöttää
[ ] Minulla on punaiset hiukset
[ ] Kerron mielipiteeni ihmisistä avoimesti
[ ] Olen kumaraselkäinen
[ ] En kaipaa toisten ihmisten apua
[ ] ...silloinkaan, kun todellisuudessa sitä tarvitsisin
[ ] Saatan olla itsekäs

1/9

Piisamirotta
[ ] Maapallo on vain yksi vaivainen tähti avaruudessa, katsokaas näin, sillä ei ole mitään merkitystä loppupeleissä... *heittää syömäkelvollisen pikkuleivän törkeästi pois*
[ ] Tahtoisin erakoitua
[ ] Olen pessimistinen
[ ] Uskon, että ilmastonmuutos johtaa maapallon äkilliseen tuhoon
[x] Olen filosofinen
[ ] Olen vakava

[ ] Kotini hajosi
[ ] En välttämättä huomaa kakkua perseeni alla
[x] Nauran harvoin

2/9

Vilijonkka
[ ] Olen hienostunut
[x] Olen kunnollinen
[ ] En rakasta epäsiistejä ja meluavia ihmisiä
[x] Tahdon kasvattaa lapseni hyvin
[x] ...joka tarkoittaa sitä, että he lukevat ja opiskelevat paljon, tietävät mikä on oikein ja mikä väärin, eivätkä ole äänekkäitä ja rasavillejä

[ ] Olen tiukkapipoinen
[  ] Saan hepulin, jos joku jättää sukkansa makuuhuoneen lattialle
[ ] Olen ylpeä
[ ] Olen pikkutarkka

3/9

Muumien Esi-isä
[ ] Saan paljon enemmän tuhoa aikaan, mitä saattaisi ulkokuoreni ansiosta luulla
[ ] Hajotan kaiken, mihin kosken
[ ] Ammuin kerran vahingossa haulikolla
[ ] Olen kohtuuton
[ ] Tahdon tutkia kaikkea uutta
[ ] En aina tottele käskyjä, joita minulle annetaan
[ ] ...johtuen siitä, että en ymmärrä puhetta
[ ] Minua on (erittäin) helppo höynäyttää
[ ] Saatan syödä siihen asti, että pyörryn/oksennan

0/9

Juksu
[ ] Minua kuvaillaan usein laiskaksi
[ ] Kapinoin sääntöjä ja lakeja vastaan
[ ] Olen ottanut usein yhteen poliisin kanssa
[ ] ...sitäkin useammin opettajien kanssa
[ ] En ehkä auta, vaikka apuani pyydettäisiin
[ ] Joku sukulaiseni on varsin samannäköinen kuin minä
[ ] Pukeutumistyylinikin on paljon samankaltainen, kuin jonkun tuttuni
[ ] En häpeä laiskuuttani

0/9

Ninni
[ ] Olen huomaamaton
[ ] Joku sukulaiseni on kohdellut minua erittäin kylmästi
[x] Minulla on huono itsetunto
[ ] Olen kuin näkymätön

[ ] En puhu lähes koskaan
[ ] ...ja puhuessani ääneni on hiljainen ja heikko
[x] Olen saamassa itsevarmuutta
[x] Puolustan ystäviäni

[ ] ...vaikka se onkin pelottavaa
3/9

Tämän mukaan minussa on yhtäpaljon muumimammaa kuin nuuskamuikkustakin.
muumimamma.jpgnuuskamuikkunen2.jpg