Väsyttää, väsyttää ja väsyttää.
Tää työ imee musta mehut pois, ainakin tällä viikolla on sille tuntunut.
Mulla aloitti maanantaina uusi hoitolapsi, joka on juuri täyttänyt 1v.
ja keskiviikkona aloitti toinen uusi, 2v. hänkin vasta.
Pienemmän kanssa on ollut tosi rankkaa,
kun on itkenyt miltei koko ajan, paitsi nukkuessa tietty :)

Saatiin me sentään osan porukan kanssa omppupuut maalattua
1882266.jpg

Tänään oli ensimmäinen päivä, jolloin ei yhtään turhia änisty :)
 En edes muistanut miten voimia vievää voi olla sylitellä vaa koko päivä ja siinä välissä kun pitää yrittää huomioida muutkin hoitolapset
ja myös omat kullannuput.

Lisäksi hoitolapsi joka on ollut kohta kuukauden mulla,
on sit mustasukkainen, kun joutuu jakamaan mut toisten pienien kanssa.
Onneksi äiti on ollut apuna parina päivänä
ja
Tuuliaa kävi mua piristämässä lasten kanssa :)

Mutta mikä positiivista niin vaaka näyttää 2kg vähemmän kuin sunnuntaina, joten tästä voidaan päätellä,
etten ole ehtinyt syömäänkään juuri ylimääräisiä.


Iltaisin, kun lapset on menneet nukkumaan, olen yrittänyt ottaa sitä ihanaa ja tärkeää omaa aikaa.
Mennyt neulomusten kanssa sohvan nurkkaan tarkoituksena katsoa BB,
 mutta kuinkas ollakaan, olen sipannut aina ennen sitä.

Onneksi tahti tasoittuu varmasti,
kunhan porukka kotiutuu uuteen hoitopaikkaan.

Jos tosi positiivisesti ajattelen, niin ehkä parin viikon päästä ollaan jo normaali rytmissä ja puuhissa :)

Huomenna odottaisi näillä näkymin perunannosto
 ja semmoista muuta mukavaa.

Sitäpaitsi mulla on I K Ä V Ä...
neiti lähti kaverinsa mökille viikonlopuks ja pojat mummolaan.

Pojat nyt pärjää, mut prinsessa ei oo ollu kahta yötä peräkkäin kuin mummolassa ja silloinkin on jo ikävä.
Ja on ikävä vielä jotain muutakin...edelleen kaihertaa vähän sunnuntai...

Ja jottei valitus vielä loppuisi niin mulla sattuu kurkkuunkin. Täällä on nyt niin tavattoman hiljaista, että oon joutunu laulamaan koko illan :D
Mulle varmaan oikeesti iskee joku keski-ikä varmaan, kun tällasta oon vaan kuunnellu taas...osittain ehkä sanojen takia mut silti...

Mut nyt mää meen suunnittelupalaveriin ;)

PS. Katsokaas...talvi tulee. 2.9 oli näin ihana näky aamulla ulkona.
1882262.jpg
1882263.jpg