Onpas ollut mälsä viikonloppu. Ainakin oon saanut nukkua univelkoja pois. Vieraita ei oo juurikaan käyny, mikä on sinällään harvinaista, mitä nyt poikien koulukaveri oli yötä pe-la ja perjantaina pyörähti myös  mun siskon tyttö muutaman tunnin täällä olemassa ja la miehen työkaveri kahvilla...siis äärettömän rauhallista =/

Kortteja oon tehnyt vaan yhden ja neulonut parit jutut, joita en voi paljastaa. Nettishoppailua harrastin myös, melko hillitysti kuitenkin ;) Saksasta tilailin Tokio Hotel-jutskuja kummitytölle lahjaksi, H&M sai myös osansa ja samoin Happystampers, mutta Niistäkin myöhemmin, kunhan saan ensin tilauksen ja päätän mitä laitan joulukalenteriin ja mitä otan itelle :)

Pihahommia ei kauheesti oo tehty vaikka pitikin, mutta tuo inhottava vesisade on sotkenut suunnitelmia.
Mun piti kitkeä pensasaidan alku ja kukkapenkkejä myllätä, mutta päädyinkin vaan kuljeksimaan kameran kanssa pitkin pihaa. Tässä muutama kukkakuva...
1830181.jpg
1830212.jpg
1830226.jpg
1830230.jpg
1830237.jpg1830246.jpg
1830244.jpg
1830249.jpg
1830253.jpg
1830254.jpg
Mun mies ei oikein ymmärrä tätä minun loputonta innostusta kuvata kukkia ;D Mut tykkään niin kovin niistä ja niiden väreistä.


Neiti sentään on ollut tyytyväinen, kun on saanut vihdoin yksin käydä taluttamassa Tepiä.
1830166.jpg

Tässä olisi Anu sulle näytille Kummityttö kortti, passaisko tuollainen tai joku tuon tyyppinen vai haluutko tehä ite tuosta kuvasta tai jotain?
1830260.jpg